Konsultantas neprisijungęs

Klauskite!

Nesidrovėkite klausti ar prašyti pagalbos – padėsime kiek galėdami! Esame pasiekiami darbo dienomis nuo 8:00 iki 18:00.

Konsultantas prisijungęs

Būsto valdytojo civilinės atsakomybės draudimas

Užsisakyti galima prisijungus ir pasirinkus „Viena sąskaita” paslaugos planą „Maksimalus“

Šis draudimo paketas apsaugos jus nuo nuostolių, jeigu dėl jūsų namuose įvykusios nelaimės teks remontuoti ir kaimynų butą. Kartu su šiuo draudimu, padovanosime asmens civilinės atsakomybės draudimą, kuris padengs nuostolius, jeigu jūs ar šeimos nariai sugadins kitą svetimą turtą.

  • Būsto valdytojo civilinės atsakomybės draudimas padengia svetimam (ar bendro naudojimo) kilnojamam bei nekilnojamam turtui padarytus nuostolius, kurie įvyksta dėl: technikos gedimo, gaisro, gamtinių stichijų, vandens žalos. Draudiminė suma iki 9000 €.
  • Asmens civilinės atsakomybės draudimas padengia nuostolius, padarytus tretiesiems asmenims, jų sveikatai, gyvybei, kilnojamam bei nekilnojamam turtui ir veikia visoje Lietuvos Respublikoje. Jis apima: netyčinę žalą, padarytą naudojantis dviračiu, paspirtuku, riedžiu, vaikišku arba neįgaliojo vežimėliu, Jūsų augintinio ar trečiajam asmeniui sutrikdytą sveikatą ar sugadintą svetimą turtą. Draudiminė suma, taip pat iki 9000 €.
  • Kad draudimas įsigaliotų, jums tereikia pasirinkti „Viena sąskaita“ paslaugos planą „Maksimalus“ ir apmokėti pateiktą įmoką. Kol galios paslaugos planas, tol galios ir jūsų pasirinkta draudimo apsauga.

Draudimo užsakymas ir galiojimas:

  • Draudimą galite užsakyti, pasirinkdami „Viena sąskaita“ paslaugos planą „Maksimalus“ ir nurodydami pasirinktą draudimo apsaugą.
  • Draudimas įsigalioja tada, kai apmokate „Viena sąskaita“ paslaugos planą „Maksimalus“ ir sulaukiate draudimo sertifikato. Draudimo sertifikato ir patvirtinimo apie draudimo įsigaliojimą gali tekti laukti dieną ar daugiau. Taip yra todėl, kad įmoka už paslaugos planą mes gauname tik kitą darbo dieną, ir tik patikrinę informaciją, paruošiame draudimo sertifikatą. Dėl draudimo sertifikato kreipkitės tuomet, jeigu jo nebūsite gavę ilgiau kaip dvi darbo dienos po atlikto mokėjimo.
  • Įsigaliojus draudimui, apie tai atskirai jus informuosime SMS žinute ir atsiųsime patvirtinimą į paskyrą.
  • Draudimo sertifikatą ir kitus dokumentus, pirmą kartą po paslaugos užsakymo, jums išsiųsime el. paštu, kuris bus nurodytas paslaugos užsakymo metu.
  • Draudimo apsauga galios kol jūsų paskyroje bus aktyvus „Viena sąskaita“: paslaugos planas „Maksimalus“ ir kol reguliariai gausime įmokas už šį paslaugos planą.
  • Jeigu bent vieną mėnesį neatsiliksite mokėjimo už „Viena sąskaita“ paslaugos planą „Maksimalus“ iki mėnesio paskutinės dienos, draudimas bus atšauktas, o paslaugos planas bus pakeistas į kitą planą.
  • Jeigu dėl pavėluotos įmokos bus atšauktas planas „Maksimalus“ ir nutrauktas draudimo galiojimas, 3 mėnesius neturėsite galimybės užsisakyti šios paslaugos iš naujo.
  • Draudimo sertifikatas – visada bus jūsų Viena sąskaita paskyroje, o nutikus draudiminiam įvykiui visus dokumentus pateikti ir įvykį registruoti reikia susisiekus su draudimo brokeriu – EDRAUDA
    (info@edrauda.lt arba +370 644 42 224).

Draudimo dokumentai, su kuriais reikia susipažinti užsakant draudimo paslaugą: