Dažniausiai užduodami klausimai

Šią skiltį parengėme kartu su savo klientais. Surinkome jiems svarbiausius klausimus ir atsakymus.



Apmokėjimas atliktas du kartus

Klientas:

Šiandien mokėdamas už komunalines paslaugas suklydau, ir pavedimą į Nordea banką sumoje 121.24 EUR už duotą sąskaitą padariau du kartus. Tai yra sumokėjau 242,48 EUR. Ką man reikia padaryti kad permokėti pinigai sumoje 121.24 EUR būtų įskaityti į mokėjimą už Vieną Sąskaitą sekantį mėnesį.

Viena Sąskaita:

Jūsų permoką galime padalinti proporcingai visiems paslaugų teikėjams arba nurodykite, kuriam paslaugos teikėjui norėtumėte priskirti visą permoką 121.24 €.

Klientas:

Padalinkite proporcingai visiems teikėjams.

Labai atsiprašau už savo žioplumą.

Mokėtinos sumos koregavimas

Klientas:

Ar įmanoma man pačiai pakeisti sumą, ar galiu rasti ant bendros sąskaitos tokią funkciją? Už Bitės paslaugas turime mokėti 35.66 eur.

Viena Sąskaita:

Deklaravus skaitiklių rodmenis ir užpildę visas reikiamas eilutes, spauskite - Ruošti sąskaitą. Naujai atsivertusiame lange, šiek tiek žemiau, spauskite - Atlikti dalinį mokėjimą. Atsiras galimybė aktyviuose laukeliuose įrašyti pageidaujamas sumas prie paslaugų teikėjų.

Galite peržiūrėti paaiškinamąją vaizdinę medžiagą, kaip teisingai užpildyti Vieną Sąskaitą: čia.

Pažyma (patvirtinimas) apie atliktas įmokas

Klientas:

Ar galite parašyti pažymą, kad neturiu įsiskolinimų?

Viena Sąskaita:

Mes Jums galime pateikti išrašą, kuriame matytųsi visi Jūsų mokėjimai. Nurodykite už kokį laikotarpį Jums reikia išrašo ir koks Jūsų mokėtojo kodas Vienoje sąskaitoje, adresas, asmens, kurio vardu yra registruota Viena sąskaita, vardas ir pavardė.

Apmokėjimas iš užsienio

Klientas:

Kaip apmokėti Vieną Sąskaitą gyvenant užsienyje jei neturiu sąskaitos lietuviškame banke. Ar galima mokėti nuo savo sąskaitos užsienio banke.

Viena Sąskaita:

Gyvenant užsienyje, Jūs galite apmokėti Vieną sąskaitą per PayPal.

Apmokėjimo vietos

Klientas:

Ar galima Vieną Sąskaitą apmokėti per paštą. Ar šis mokėjimas galimas tik per bankus?

Viena Sąskaita:

Vieną sąskaitą galite apmokėti bet kuriame pašto skyriuje, Pay Post ir Lietuvos spaudos kioskuose, bei Narvesen parduotuvėse.

Kada įskaitomas mokėjimas

Klientas:

Mano bankas rodo, kad sąskaitą jums apmokąjau vasario 27, bet jūsų puslapyje vis dar statusas "neapmokėta". Ar nebus sumaišties kovo mėnesį su mokesčiais?

Viena Sąskaita:

Informuojame, kad mokėjimas įskaitomas sekančią darbo dieną po to, kai atliekate pavedimą banke. Kadangi apmokėjote penktadienį, Jūsų įmoką gausime pirmadienį (savaitgaliais bankinės operacijos neatliekamos). Kai mokėjimą įskaitysime, pranešime Jums elektroniniu laišku ir SMS žinute (jei esate užsisakę SMS asistentą).

Kadangi tai jau yra pavėluota įmoka, kovo mėnesį teikėjai gali pateikti sąskaitas su skolomis, kurias Jums tereikės minusuotis ir mokėti tik tai, kas priskaičiuota už einamąjį mėnesį.

Kokia galutinė mokėtina suma?

Klientas:

Noriu pradėti naudotis jūsų paslaugomis, tačiau man iškilo klausimas: kokia galutinė mokėjimo suma?

Mokesčių suma + jūsų mėn. įkainis (1.01€) + vienas banko mokestis už visą bendrą pavedimą?

Viena Sąskaita:

Vienos Sąskaitos vartotojai, nepriklausomai nuo to, kiek yra įsitraukę paslaugų teikėjų moka 1,01 Eur mokestį. Vartotojai turintys nuo 1 iki 3 teikėjų, turi galimybę mokėti ne pilną mokestį, po 0,25 Eur už kiekvieną įtrauktą paslaugų teikėją. Bankas, atliekant pavedimą, papildomai taiko komisinį mokestį pagal savo įkainius už pavedimą.

Kodėl sąskaitos suma per didelė?

Klientas:

Sveiki, jus perskaičiuokite mano šio mėnesio sąskaitą nes ji yra dviguba.

Viena Sąskaita:

Kadangi sąskaitą apmokėjote pavėluotai, teikėjai pateikė šio mėnesio sąskaitą su skolomis. Apmokant šio mėnesio sąskaitą Jums reikia minusuoti jau apmokėtas sumas teikėjams. Rekomenduojame deklaruoti skaitiklius ir apmokėti sąskaitas iki 27 mėnesio dienos, kad Jūsų įmokos laiku pasiektų teikėjus.

Kaip apmokėti praėjusio mėnesio sąskaitą?

Klientas:

Praėjusį mėnesį neužpildžiau formos ir nesumokėjau mokesčių, dabar negaliu suvesti duomenų už šaltą vandenį0. Kaip galėčiau užpildyti formą? Dėkui.

Viena Sąskaita:

Jums nebereikia pildyti praėjusio mėnesio sąskaitos. Naujai pateiktoje sąskaitoje, teikėjai jau priskaičiavę Jums praėjusio mėnesio įsiskolinimus, o skaitiklių rodmenys pateikti taip pat seni, tad apmokėję šio mėnesio sąskaitą, Jūs padengsite ir praėjusio mėnesio sąskaitą.

Kodėl nepriima LESTO mokėtojo kodo?

Klientas:

Mano Lesto mokėtojo kodo nepriima, kodėl? Jis 1xxxxxx, adresas Didlaukio xx-x, Vilnius.

Viena Sąskaita:

AB Lesto mokėtojo kodą reikia vesti be pirmojo skaitmens. Jis nurodo regiono kodą.

Kodėl sąskaitos suma pateikta su „-“ ženklu?

Klientas:

Man iškilo klausimu dėl Vandens sąskaitos. Man ją rodo su „-“ ženklu, ar aš privalau mokėti šią sumą, ar čia yra permoka? Detalėse jokios permokos nėra. Pvz. aną mėnesį buvo -57 Eur, atliekant mokėjimą iš vandenų sąskaitos prisidėjo 0 Eur, aš papildomai sumokėjau 10 Eur, tai šį mėnesį sąskaita siekia - 67 Eur.

Viena Sąskaita:

Minuso ženklas reiškia permoką. Vandenims Jūs turite 67.98 Eur permoką, tai galite matyti ir teikėjo sąskaitos detalizacijoje. Eilutėje "Skola", teikėjas nurodęs sumą su minuso ženklu.

Pavėluotai apmokėjau sąskaitą. Ką daryti?

Klientas:

05.08 padarėme pavėluotą mokėjimą už kovo ir balandžio mėnesį, sumokėjome visą sumą 198,06 Eur. Sąskaitų archyve rodo statusą ''apmokėta''. Jau gavome šio mėnesio duomenis iš kai kurių tiekėjų, tačiau vis dar rodo skolą, ir į bendrą sumą vis dar pliusuoja praeito mėnesio sąskaitos sumas (jau apmokėtas). Kaip išspręsti šią problemą, kad šį mėnesį nerodytų jau apmokėtų duomenų? Vartotojas xxxxxx. Ačiū.

Viena Sąskaita:

Paslaugų teikėjai sąskaitas Jums suformavo su skolomis, nes praėjusio mėnesio sąskaitos apmokėjimą gavome pavėluotai (mokėjimas gautas gegužės 8 dieną). Rekomenduojame atlikti mokėjimą iki mėnesio 27-os dienos, tuomet įmokos laiku pasieks paslaugų teikėjus.

Šį mėnesį, apmokant sąskaitą, iš sumos konkrečiam paslaugų teikėjui atimkite skolos eilutėse parašytas sumas ir mokėkite tik tai, kas Jums priskaičiuota už einamąjį mėnesį. Mokamas sumas būtinai įrašykite grafoje „Mokėsiu“.

Kaip buvo paskirstytas visas praėjusio mėnesio Jūsų mokėjimas, galite matyti prisijungę savitarnos svetainėje, meniu skiltyje Sąskaitų archyvas.

Dar neapmokėjau praėjusio mėnesio sąskaitos, o man jau pateikta nauja

Klientas:

Nesu dar apmokėjęs už kovą, o man rodo jau balandžio mėn. sąskaitas. Kaip galėčiau pirmiau apmokėti už kovo sąskaitas? O gal balandžio sąskaitose bus įtrauktos skolos sumos už kovo mėnesį?

Viena Sąskaita:

Jums nereikia apmokėti ankstesnės sąskaitos. Šio mėnesio sąskaitoje bus pateiktos skolos už ankstesnį laikotarpį, tad apmokėjęs šią sąskaitą padengsite visas skolas.


Apmokėjau sąskaitą, bet rodoma skola

Klientas:

Patikslinkite, kodėl Vandens sąskaitoje nurodyta skola, jei mokėjimas sausio mėnesį buvo atliktas 3,54Eu.

Viena Sąskaita:

Taip galėjo atsitikti, jei sausio mėnesį pateiktą sąskaitą apmokėjote pavėluotai (vasario pradžioje). Kadangi praeitą mėnesį sąskaitas Jūs apmokėjote ne per Vieną sąskaitą, patartume kreiptis tiesiogiai į paslaugos teikėją dėl detalesnės informacijos.

Nebegaliu prisijungti prie kitų tiekėjų savitarnos svetainės

Klientas:

Norėčiau pasitikslinti, kodėl nebegaliu prisijungti prie Vandenų elektroninės sąskaitos ir rodmenų deklaravimo paslaugų naudodamasis savo prisijungimo kodus? Ar tai gali būti susiję su tuo, kad pradėjau naudotis Vienos Sąskaitos paslaugomis?

Viena Sąskaita:

Taip, jei klientas pradeda naudotis Vienos sąskaitos paslauga, prie tiekėjų elektroninės sąskaitos prisijungti negali. Paslaugos teikėjas pateikia duomenis Vienai sąskaitai.

Paslaugos teikėjas nuskaito skaitiklių rodmenis nuotoliniu būdu

Klientas:

Noriu informuoti, kad Vilniaus energija, UAB skaitiklių rodmenis nuskaito nuotoliniu būdu.

Viena Sąskaita:

Pažymėjome, kad paslaugos teikėjas Jūsų skaitiklius nuskaito nuotoliniu būdu. Nuo šiol pildydami Vieną Sąskaitą galėsite palikti skaitiklio IKI laukelį tuščią.

Pakeitė skaitiklį, kaip apmokėti?

Klientas:

Mūsų bute pakeistas dujų skaitiklis. Prašome rodmenis rašyti nuo 1, o ne nuo 56 (iki 56 imtinai jau sumokėta).

Viena Sąskaita:

Rodmenį koregavome, kaip ir pageidavote. Galite deklaruoti ir apmokėti.

Tiekėjas nepateikė duomenų, tačiau atsiuntė žinutę apie įsiskolinimą

Klientas:

Nėra duomenų apie mokėjimą Vandenims, nors gavau į telefoną žinutę, kad turiu skolą 6,18 EUR.

Viena Sąskaita:

Vandenys yra laisva eilutė. Tai reiškia, kad teikėjas duomenų mums nepateikia, todėl rodmenis, tarifą ir pardavimo kainą klientai turi įsirašyti patys. Jeigu turite skolą, ją sudėkite su pardavimo kaina ir įrašykite laukelyje "Pardavimo kaina".

Neteisingai deklaravau rodmenis, ką daryti?

Klientas:

Praėjusį mėnesį maniau, jog vedu teisingus duomenis Vandenims (šalto vandens skaitiklio rodmenys), tačiau neseniai paaiškėjo, kad duomenys ne tie, kurie turėjo būti įrašyti. Per didelis skaičius, ir dėl ko, labai didelė sąskaita (kaip jau minėjau, mano klaida). Gal yra įmanoma kažkaip pataisyti rodmenis?

Viena Sąskaita:

Kadangi Vandenims praeitą mėnesį deklaravote 47 kubinius metrus vandens, todėl šį mėnesį teikėjas būtent už tiek ir paskaičiavo. Turite kreiptis į teikėją ir parašyti prašymą, kad atliktų perskaičiavimą, nes klaidingai praeitą mėnesį deklaravote rodmenį, tuomet kitą mėnesį teikėjas pateiks teisingą NUO rodmenį. Šį mėnesį jokių koregavimų negalime atlikti.

Neatitinka skaitiklio rodmenys

Klientas:

Vasario mėn. sąskaitoje neteisingai perkelti vandens skaitliukų rodmenys iš praėjusio mėnesio. Prašau pataisykite.

Viena Sąskaita:

Teikėjas pateikė būtent tokius rodmenis ir jų koreguoti mes negalime. Galbūt Jums atliko skaitiklių patikrą? Dėl išsamesnės informacijos kreipkitės į teikėją.

Apmokėjimo tarifai

Klientas:

Noriu pasiteirauti, ar kainų pasikeitimą Jūs įrašote, ar klientas pats turi rūpintis? (elektra ir dujos).

Viena Sąskaita:

Teikėjai pateikia naujausius tarifus, tad Jums koreguoti nieko nereikia.

Vilniaus vandenys. Skaitiklių deklaravimas individualiems namams

Klientas:

Moku už nuosavą namą adresu Migles xx. ir man išmeta 4 eilutės mokėti už vandenį. Kodėl?

Viena Sąskaita:

Pagal teikėjo UAB Vilniaus vandenys nustatytas taisykles, individualių namų gyventojams turi būti pateiktos 4 eilutės skaitiklių deklaravimui. Klientas pildo tiek eilučių, kiek turi skaitiklių.

Paslaugos teikėjas nuėmė skaitiklį

Klientas:

Ar galima būtų pašalinti iš sistemos du vandens skaitiklius? Šiuo metu namuose yra tik du skaitikliai, nes du buvo panaikinti. Buvo perdarytas vamzdynas, du skaitikliai buvo pašalinti, vėliau atvyko darbuotojas iš Kauno vandenų ir tiesiog užplombavo 2 likusius skaitiklius.

Viena Sąskaita:

Tokiu atveju UAB Kauno vandenys nuo kito mėnesio pateiks du skaitiklius deklaravimui. Šį mėnesį vis dar bus pateikti 4 skaitikliai, kad galėtumėte deklaruoti nuimtų skaitiklių likučius, kurie nurodyti skaitiklių nuėmimo akte. Tačiau Jūs turite kreiptis į AB Kauno energija ir juos informuoti, jog buvo panaikintas vienas karšto vandens skaitiklis, priešingu atveju ir toliau teikėjas pateiks 2 skaitiklius deklaravimui.


Paslaugos teikėjo TEO, AB įtraukimas į Vieną Sąskaitą

Klientas:

Pabandžiau pridėti TEO paslaugų tiekėją, tačiau niekur neleidžia nurodyti mokėtojo kodą: *xxxxxxxxx*

Viena Sąskaita:

TEO LT, AB mokėtiną sumą turite perkelti iš manoTEO savitarnos svetainės. Sąskaitoje spauskite mygtuką "Perkelti duomenis iš manoTEO" ir naujai atsivėrusiame lange prisijunkite prie manoTEO savitarnos svetainės su savo prisijungimo duomenimis. Prisijungus spauskite mygtuką "Perkelti duomenis į Vieną Sąskaitą". Jums persikels mokėtina suma ir tuo pačiu mokėtojo kodas.

Kaip įtraukti bendriją į Vieną Sąskaitą

Klientas:

Kaip reikia įtraukti namų bendriją ar reikia atvažiuoti ar kitaip galima perduoti duomenis.

Viena Sąskaita:

Jeigu norite, kad bendrija artimiausiu metu pradėtų bendradarbiavimą ir būtų sudaryta galimybė atsiskaityti už jų paslaugas per „Viena sąskaita“ sistemą, išreikškite pageidavimą bendrijos pirmininkui. Pirmininkui tereikia užpildyti prašymą, kuris yra interneto puslapyje vienasaskaita.lt, skiltyje Partneriams.

Užpildytą Prašymą bendrijai reikia siųsti el. paštu: info@vienasaskaita.lt. Gavus teisingai užpildytą prašymą, per 5 darbo dienas įtrauksime į sistemą, ir galėsite bendriją pridėti į savo „Vieną sąskaitą“.

Taigi, paraginus bendrijos pirmininką, savo „Vienoje sąskaitoje“ už bendrijos teikiamas paslaugas galbūt galėsite atsiskaityti jau kitą mėnesį.

Naujo paslaugos teikėjo įtraukimas į Vieną Sąskaitą

Klientas:

Abonentas xxxxx prašo prijungti prie Viena sąskaita Tele2 ir Omnitel sąskaitas.

Viena Sąskaita:

Nurodykite, prašome, paslaugos teikėjų mokėtojo kodus. Tuomet galėsime sėkmingai įtraukti šiuos teikėjus į Jūsų Vieną Sąskaitą. Arba tai galite atlikti savarankiškai skiltyje "Teikėjų valdymas".

Teikėjo pašalinimas iš Vienos Sąskaitos

Klientas:

Laba diena, kadangi nebesinaudoju UAB Cgates paslaugomis, norėčiau, kad jūs šį tiekėją išbrauktumėte iš mano sąskaitos. Pats jį užblokavau, bet jūs siunčiate jo sąskaitą kurios realiai nėra ir dar nuskaitot iš manęs pinigus. klientas nr xxxxx.

Viena Sąskaita:

Sveiki,

Teikėją Jūs pašalinote vasario 16 d., kuomet jau buvo suformuota šio mėnesio sąskaita. Iš einamojo mėnesio sąskaitos teikėjo pašalinti negalime. UAB Cgates kito mėnesio sąskaitoje jau nebebus.

Tiekėjo Debreceno valda įtraukimas į Vieną Sąskaitą

Klientas:

Sveiki,

Aš niekaip negaliu pridėti papildomo tiekėjo: "Debreceno valda". Sako, kad neteisingas mokėtojo kodas, kuris yra 0 xxxxxxx, ar neteisingai ką nors darau?

Viena Sąskaita:

Sveiki,

Šį teikėją Jums įtraukiau. Prieš paskutinį skaitmenį reikėjo padėti brūkšnelį.

Kodėl rašo, kad duomenis „Pildo vartotojas“, norėčiau kad duomenis pateiktų paslaugos teikėjas

Klientas:

Kodėl man parašyta , kad teo ir corpus a pildo vartotojas? Aš norėčiau, kad man ateitų jų duomenys, per vienasaskaita.lt

Viena Sąskaita:

Sveiki,

Teikėjas UAB Corpus A duomenų mums nepateikia, todėl klientai mokėtiną sumą turi įsirašyti patys.

TEO LT, AB mokėtiną sumą turite perkelti iš manoTEO savitarnos svetainės. Sąskaitoje spauskite mygtuką "Perkelti duomenis iš manoTEO" ir naujai atsivėrusiame lange prisijunkite prie manoTEO savitarnos svetainės su savo prisijungimo duomenimis. Prisijungus spauskite mygtuką "Perkelti duomenis į Vieną Sąskaitą".

Naujo būsto prijungimas prie Vienos Sąskaitos

Klientas:

Sveiki norėjau pasiklausti, mes jau naudojamės jų teikiamomis paslaugomis ir norėtume pasiklausti ar galėtume prijungti dar vieną abonentą tik elektros mokėjimui, esantį ne Kaune, o Marijampolės rajone. Mes patys atsiskaitinėjame už paslaugas Kaune.

Viena Sąskaita:

Sveiki,

Taip, tokia galimybė yra. Savo paskyroje skiltyje "Būsto nustatymai", spauskite "Pridėti naują būstą" ir užregistruokite Marijampolėje esantį būstą. Tuomet prie jo įtraukite AB Lesto. Jei šiame būste būsite įtraukęs tik vieną teikėją, administravimo mokestį už jį nebus taikomas.


Ar galima vienoje paskyroje apmokėti dvi AB LESTO sąskaitas

Klientas:

Laba diena, ar yra galimybe sumokėti dvi Lesto sąskaitas už butą ir už sodą tai yra įtraukti du mokėtojo kodus?

Viena Sąskaita:

Sveiki,

Dėkojame už laišką. Viename adrese galima įtraukti tik vieną Lesto mokėtojo kodą. Jums reikia užregistruoti naują adresą (sodo), tada įsitrauksite antrą Lesto. Norėdami prijungti į savo paskyrą papildomą būstą, tai galite atlikti skiltyje Būsto nustatymai: https://vienasaskaita.lt/user_settings

Apačioje spauskite mygtuką "Prijungti naują būstą" ir užpildykite reikiamus duomenis.

Pasikeitė būsto savininkas. Ką daryti su Vienos Sąskaitos paskyra?

Klientas:

Laba diena.

Norėjau pasiteirauti, jei buto pardavėjai naudojosi Jūsų bendrovės, t. y. vienos sąskaitos paslauga, AR PARDAVUS butą, nauji savininkai turi kreiptis į jus dėl paslaugos pratęsimo ar nutraukimo, ar seni buto savininkai turi Jums pranešti, kad butą pardavė ir kad senuoju adresu paslauga būtų ar nebūtų teikiama?

Nes, gal neteisingai suprantu, bet manau, kad jie jungdavosi prie Jūsų sistemos save kažkaip tai identifikuodami?

Ką turi daryti naujas buto savininkas? Iš anksto dėkoju.

Viena Sąskaita:

Sveiki,

Jeigu pasikeitė būsto savininkas, tuomet turi į mus kreiptis buvęs savininkas ir informuoti apie pasikeitimus. Buvusiam savininkui paslaugos teikimas bus sustabdytas ir naujasis savininkas galės registruotis savo vardu.

Sistema neleidžia užbaigti mokėjimo

Klientas:

Laba diena,

kažkokie trikdžiai Jūsų sistemoje.

1. Neatėjo duomenys i sąskaitą. "Duomenys iš teikėju gauti" matau, kad yra priskaičiuota 146,16 EUR iš Litesko už būstą Antakalnio g. x-x. Bet į suformuotą sąskaitą šie duomenys neatėjo, todėl negalėjau apmokėti ir liks skola.

2. Sąskaitą suformavo už du būstus, o kai paspaudžiau "Mokėti", sistema liepia pasirinkti tik vieną būstą, neleidžia mokėti už du iškart, tad turėjau du kartus mokėti atskirai. Anksčiau visą sąskaitą sumokėdavau vieną kartą už visus bustus, buvo tikrai patogu. Ar pakeitėt sistemą?

Viena Sąskaita:

Sveiki,

Sistema nepasikeitė. Tiesiog Jūs neužpildėte visų reikiamų laukų. Adrese Antakalnio g. 9-2, Druskininkai, Jūs nedeklaravote vandens ir elektros skaitiklių, todėl sistema ir neleido ruošti sąskaitos už šį būstą. Deklaruoti būtina visus rodmenis.

Pasikeitė Kliento pavardė

Klientas:

Sveiki, norėjau paklausti, kaip pakeisti pavardę iš ********* į **********? nes ištekėjau ir keitėsi pavardė?

Viena Sąskaita:

Sveiki,

Pavardę Jūs galite pasikeisti savitarnos svetainėje, skiltyje "Profilio nustatymai". Prie vardo ir pavardės yra pieštukas, kurį paspaudus, atsiras galimybė koreguoti duomenis.

Ar galima apmokėti už tris būstus?

Klientas:

Sveiki,

ar galima sujungti 3 būstus į vieną sąskaitą?

Viena Sąskaita:

Sveiki,

Vienoje sąskaitoje galite apjungti visus savo turimus būstus į vieną paskyrą. Būstų skaičius nėra ribojamas. Nurodykite visus savo būstų adresus ir mes juos Jums apjungsime.

Sąskaitos pristatymo būdo keitimas

Klientas:

Laba diena,

Kaip nustatyti, kad gauti sąskaitą laišku.

Viena Sąskaita:

Sveiki,

Jeigu pageidaujate gauti sąskaitą į pašto dėžutę, nurodykite adresą, kuris yra registruotas Vienoje sąskaitoje ir pakeisime Jums pristatymo būdą. Sąskaitos siuntimas Lietuvos paštu papildomai kainuos 0.25 Eur/mėn.

Ar galiu prieš sąskaitos suformavimą sistemoje deklaruoti skaitiklio rodmenis?

Klientas:

Sveiki,

skaitiklių parodymus-Lesto, dujos, vanduo, esu gavęs bet negaliu įvesti į savo paskyrą. Nuo kurios mėn. dienos tai galima atlikti ir ar galima suvesti duomenis anksčiau (nelaukiant mėn. 15d)

Viena Sąskaita:

Sveiki,

Deklaruoti rodmenis ir apmokėti sąskaitą galima tuomet, kai yra suformuota sąskaita. Sąskaitos ruošiamos iki kiekvieno mėnesio 15-os dienos. Kai bus suformuota sąskaita - Jus informuosime elektroniniu paštu.

Jei pasirinkau Vieną Sąskaitą gauti tradiciniu paštu ar elektroninėje sistemoje galėsiu matyti savo sąskaitų archyvą?

Klientas:

Laba diena,

Iškilo šiokiu tokiu klausimu. Jeigu pasirinksiu popierinį "Viena sąskaita" variantą, ar prisijungęs prie sistemos galėsiu matyti visa mokėjimų istorija? Dėkui

Viena Sąskaita:

Sveiki,

Nepriklausomai nuo to, kokiu būdu gaunate Vieną sąskaitą - elektroniniu paštu, ar Lietuvos paštu - visi klientai turi savo paskyras internete, kuriose kaupiamas sąskaitų archyvas ir visa informacija apie mokėjimus.

Nerandu savo gyvenvietės pavadinimo registracijos formoje

Klientas:

Narvidžių k. negalima įtraukti, gyvenvietėje buto nr. nėra.

Viena Sąskaita:

Sveiki,

Dėkojame, kad domitės paslauga.

Prašome nurodyti adresą, kurį pageidaujate užregistruoti: savivaldybę, gyvenvietę ir gatvės pavadinimą.

Kaip perkelti paslaugos teikėjus iš vieno būsto į kitą

Klientas:

Laba diena,

Moku už du būstus. Norėčiau porą tiekėjų iš vieno būsto sąskaitos perkelt į kitą (televizija, telefonas). Kaip tai reikėtų padaryti?

Viena Sąskaita:

Sveiki,

Dėkojame už laišką. Jeigu norite pašalinti ar įtraukti norimus paslaugų teikėjus tai atlikti galite skiltyje “ Teikėjų valdymas”. Nereikalingus teikėjus pašalinkite, o reikiamus įtraukite.

Registruojantis neleidžia įvesti namo ir buto nr.

Klientas:

Sveiki, neleidžia suvesti namo nr. ir buto.

Viena Sąskaita:

Sveiki,

Registruojantis gatvės pavadinimą reikia pasirinkti iš pateikto sąrašo, o ne įrašyti ranka. Kai pasirinksite gatvę, tuomet leis įvesti namo ir buto numerius.

Kaip pašalinti nereikalingą būstą

Klientas:

Laba diena,

Kaip jūsų sistemoje ištrinti/deaktyvuoti seną būstą?

Viena Sąskaita:

Sveiki,

Dėkojame, kad kreipiatės. Parašykite būsto adresą, kurį norite pašalinti.

Klientas:

Laba diena,

Noriu pašalinti Antakalnio XX –X būstą.

Viena Sąskaita:

Laba diena,

Dėkojame už patikslinimą. Būstas adresu Antakalnio g. xx-x, Vilnius pašalintas, atjungtas nuo adreso Antakalnio g. 42-9, Vilnius. Jums išsiųsti prisijungimo duomenys po būstų atjungimo adresui Antakalnio g. xx-x, Vilnius.

Ar galiu įtraukti kelis el. pašto adresus, kad gaučiau priminimus?

Klientas:

Sveiki ar atsiras kada galimybė prie Vartotojo nustatymų įtraukti antrą el. pašto adresą?

Viena Sąskaita:

Sveiki,

Tokia galimybė jau yra. Papildomą elektroninio pašto adresą galite įtraukti savo paskyroje, skiltyje "Būsto nustatymai". Eilutėje "El. laiškų asistentas" spauskite ant pieštuko ir atsidariusiame lange pasirinkite "Nurodyti papildomus gavėjus (CC)".