Konsultantas neprisijungęs

Klauskite!

Nesidrovėkite klausti ar prašyti pagalbos – padėsime kiek galėdami! Esame pasiekiami darbo dienomis nuo 8:00 iki 18:00.

Konsultantas prisijungęs

Dažniausiai užduodami klausimai

PASKYROS VALDYMAS

Nepavyksta prisijungti – rašo, kad neteisingas prisijungimo vardas arba slaptažodis. Ką daryti?

Turbūt suvedėte neteisingus prisijungimo duomenis. Jeigu neatsimenate jų, pasinaudokite slaptažodžio priminimo funkcija. Procedūra paprasta: spauskite svetainės lange esantį mygtuką „Prisijungti“. Atsidariusiame prisijungimo lange paspauskite nuorodą „Pamiršote slaptažodį?“, užpildykite lauką, ir išsiųskite. Dabar tereikia pasitikrinti savo el. paštą – jame gausite atnaujintą prisijungimo informaciją.

Nerandu savo gyvenvietės pavadinimo registracijos formoje. Ką daryti?

Nenusiminkite. Kreipkitės į mus nurodydami adresą, kurį norite užregistruoti (savivaldybę, gatvės pavadinimą), ir jūsų adresą įtrauksime į mokesčių platformos VIENA SĄSKAITA sistemą. Paprasta, ar ne?

Kaip paskyroje pakeisti vardą, pavardę, telefono numerį ir elektroninio pašto adresą?

Visus duomenis galite redaguoti skiltyje „Mano paskyra“. Paspauskite meniu juostoje ant savo vardo ir pavardės ir išsiskleidusiame laukelyje, pasirinkite skiltį „Mano paskyra“. Atsidariusiame lange, norimą pakoreguoti informaciją, pakeisite paspaudę pieštuko ženklą.

Ar galiu vienoje paskyroje apmokėti kelių būstų mokesčius?

Žinoma! Tai labai paprasta: savo paskyroje, spauskite „Pridėti naują būstą" ir užregistruokite norimo būsto adresą. Vienoje paskyroje galite matyti visus savo būstus, sodo namelius, garažus ar kitas patalpas ir visus mokesčius sumokėti vienu prisijungimu prie paskyros!

Pardaviau būstą. Ką daryti su mokesčių platformos VIENOS SĄSKAITOS paskyra?

Jums užteks prie parduoto būsto adreso paspausti šiukšliadėžės ikonėlę ir šis būstas bus ištrintas iš paskyros. Jeigu kitų būstų paskyroje nėra – paslaugos teikimas bus sustabdytas, o naujasis savininkas galės registruoti būstą savo vardu.

Noriu gauti popierinę sąskaitą. Kaip galiu ją užsisakyti? O jeigu norėsiu atsisakyti?

Jei norite atsisakyti arba užsisakyti popierinę sąskaitą, pristatymo būdą lengvai pakeisite savo paskyroje, skiltyje „Mano paskyra“->„Adresai ir mokėtojai“, pažymėdami, kad norite gauti arba ne popierinę sąskaitą. Nepamirškite, popierinės sąskaitos siuntimas papildomai kainuoja 0.79 Eur/mėn.

Ar galiu gauti informaciją apie paruoštą sąskaitą ir gautą apmokėjimą?

Žinoma! Pranešimą apie suformuotą sąskaitą kiekvieną mėnesį gausite į savo elektroninį paštą. Lygiai taip pat informuosime ir apie gautą įmoką, jos paskirstymą. Jeigu naudojatės mobiliąja programėle, galite gauti ekrano pranešimus apie sąskaitos būsenas. Jeigu turite mokamus paslaugos planus ir sutikote gauti SMS žinutes, priminsime ir žinute:

  • Apie suformuotą sąskaitą;
  • Apie gautą įmoką;
  • Apie dar neapmokėtą sąskaitą (jei įmoka nėra gauta iki 27-os dienos).

Kur galiu peržiūrėti ir koreguoti paslaugos planą?

Spustelkite meniu juostoje ant savo vardo ir pavardės. Išsiskleidusiame laukelyje pasirinkite skiltį „Mano paskyra“. Tuomet atsidariusiame lange rinkitės „Būstas ir mokėtojai“ ir paspaudę pieštuko ženklą peržiūrėkite paslaugos planus. Šiuo metu galiojantis planas bus pažymėtas žaliu apvadu, o norėdami jį pakeisti, pasirinkite norimą planą ir spauskite „Patvirtinti“.

Ar galiu priminimus ir kitą siunčiamą informaciją gauti keliais elektroniniais paštais?

Mes saugojame jūsų duomenis ir vadovaujantis Bendruoju duomenų apsaugos reglamentu keliais el. pašto adresais sąskaitų informacijos nesiunčiame.

Ar galiu leisti nuomininkui mokėti mokesčius naudojantis mokesčių mokėjimo VIENA SĄSKAITA platforma?

Be abejo! Pakvieskite nuomininką prisijungti. Sąskaitos lange paspauskite mygtuką „Pridėti“, pasirinkite - „Pridėti mokėtoją“ ir užpildykite nuomininko duomenis. Kai tik paspausite mygtuką „Siųsti“ – būsto nuomininkui el. laišku ar SMS žinute išsiųsime prisijungimus prie paskyros. Turėdami atskirus prisijungimus, galėsite bet kada ir jūs, ir nuomininkas jungtis prie bendros paskyros, stebėti, ar sąskaitos apmokėtos.

Ar galiu keisti prisijungimo vardą?

Taip. Skiltyje „Mano paskyra“ , eilutėje „El. paštas“ galite koreguoti prisijungimo vardą (el. pašto adresą) spustelėję pieštuko ikonėlę.

Ar galiu keisti slaptažodį?

Taip. Skiltyje „Mano paskyra“, eilutėje „Slaptažodis“ spauskite pieštuko ikonėlę ir įveskite naują slaptažodį.

Kaip ištrinti paskyrą?

Paskyrą ištrinti galite prisijungę prie savitarnos ir nukeliavę į skiltį „Mano paskyra“. Čia paspaudę nuorodą „Panaikinti paskyrą", atsidariusiame lange susipažinkite su pateikta informacija ir pažymėkite varnelę prie „Supratau ir sutinku", pasirinkite atsisakymo priežastį ir spauskite „Panaikinti paskyrą". Štai ir viskas! Nuo kito mėnesio paslaugų teikėjai siųs atskiras sąskaitas tiesiogiai jums. Jei paskyroje turite kelis adresus ir norite panaikinti tik vieną iš jų, tuomet skiltyje „Mano paskyra“ pasirinkite „Būstai ir mokėtojai“ ir prie adreso, kurį norite pašalinti, spauskite šiukšliadėžės ikoną.