Informuojame, kad šioje svetainėje naudojami slapukai (angl. cookies). Sutikdami, paspauskite mygtuką „Sutinku“ arba naršykite toliau. Sužinoti daugiau.
Radote klaidą? Praneškite
Klauskite!
Konsultantas neprisijungęs

Klauskite!

Nesidrovėkite klausti ar prašyti pagalbos – padėsime kiek galėdami! Esame pasiekiami darbo dienomis nuo 8:00 iki 18:00.

Konsultantas prisijungęs

Dažniausiai Užduodami Klausimai

SKAITIKLIAI

Kaip deklaruoti skaitiklių rodmenis?

Viskas paprasta! Užpildykite skaitiklių reikšmes „Nuo“ ir „Iki“ esančias prie paslaugų teikėjų sąskaitos lange ir viskas. Duomenys išsisaugos, o kitą mėnesį užteks įvesti tik „Iki“ reikšmę. Tik tiek!

Būste pakeitė skaitiklius, kaip juos deklaruoti ir apmokėti?

Jeigu buvo pakeisti skaitikliai, einamąjį mėnesį deklaruokite senojo skaitiklio duomenis, kurie nurodyti skaitiklių keitimo akte. Kitą mėnesį pats paslaugos teikėjas pateiks pradinį naujo skaitiklio rodmenį.

Kaip žinoti – kur kurio skaitiklio rodmenis reikia įvesti, kai jų yra ne vienas?

Savo sąskaitoje galite informaciją koreguoti ir pasikeisti skaitiklio pavadinimą taip, kad būtų lengva atskirti! Tik paspauskite ikonėlę , esančią prie paslaugos teikėjo pavadinimo, ir kiekvienam skaitikliui susikurkite unikalų pavadinimą.

Ką daryti, jeigu AB „Vilniaus šilumos tinklai“ skaitiklių rodmenis nuskaito nuotoliniu būdu?

Jei AB „Vilniaus šilumos tinklai“ skaitiklių rodmenis nuskaito nuotoliniu būdu, sąskaitos lange prie paslaugos teikėjo paspauskite ikoną ir pakeiskite skaitiklių nustatymus. Viskas, sąskaitos lange skaitiklių rodmenų deklaruoti nebeprašysime!

Ką daryti, jei praėjusį mėnesį deklaravau per didelį vandens skaitiklio rodmenį?

Kadangi deklaracija buvo atlikta praėjusį mėnesį, paslaugos teikėjas šio mėnesio sąskaitoje jau paskaičiavo mokėtiną sumą už deklaruotą suvartojimą. Šiuo atveju reikėtų kreiptis į paslaugos teikėją, kad atliktų perskaičiavimą, tuomet kitą mėnesį teikėjas pateiks teisingą skaitiklio „Nuo“ rodmenį.

Kodėl pateikti visai kitokie vandens skaitiklio „Nuo“ rodmenys, nei deklaravau praėjusį mėnesį?

Jeigu pateikti kitokie skaitiklių rodmenys, nei deklaravote praėjusį mėnesį, tikėtina kad buvo atlikta skaitiklių patikra ir paslaugos teikėjas pateikė būtent tokius rodmenis, kokius nurašė patikros metu. Nesijaudinkite. Jums nieko koreguoti nereikia. Tiesiog deklaruokite nuo tokių rodmenų, kokie yra pateikti.

Kodėl visi skaitiklių „Nuo“ rodmenys pateikti tokie patys, kaip ir praėjusį mėnesį, nors tikrai juos pateikiau ir apmokėjau?

Taip galėjo nutikti tuo atveju, jeigu sąskaitą apmokėjote pavėluotai (paskutinę mėnesio dieną ar prasidėjus naujam mėnesiui). Kreipkitės į mus ir galėsime pakoreguoti elektros bei dujų rodmenis. Vandens skaitikliui „Nuo“ rodmenų koreguoti nereikia, nes teikėjai pavėluotos deklaracijos nepriima, tad už praėjusį mėnesį nepriskaičiuos mokėtinos sumos, o šį mėnesį teks deklaruoti už abu mėnesius.

Kad nekiltų nesklandumų, visuomet rekomenduojame sąskaitą apmokėti iki 27-os mėnesio dienos!

Kodėl negaliu deklaruoti elektros rodmenų ir matau tik mokėtiną sumą?

Jei savo paskyroje prie paslaugos teikėjo „Lietuvos energijos tiekimas“, UAB nematote laukų, skirtų skaitiklių rodmenų deklaravimui, vadinasi, už elektros energiją mokate pagal vidutinį suvartojimą. Šiuo atveju teikėjas mūsų sistemoje pateikia mokėtiną sumą ir detalizuotą informaciją, o skaitiklių rodmenų jums deklaruoti tiesiog nereikia.

Elektros rodmuo „Nuo“ pateiktas neteisingas, nors praėjusį mėnesį apmokėjau laiku. Kodėl?

Jei rodmuo pateiktas mažesnis – turite skolą, jei pateiktas didesnis – permoką. Elektros paslaugų teikėjas „Lietuvos energijos tiekimas“, UAB pateikia tikslius skaitiklių rodmenis, iki kurių buvo apmokėta. Visais atvejais tikslesnę informaciją suteiks tik pats paslaugos teikėjas.

Ar mokesčių platformoje VIENA SĄSKAITA automatiškai atnaujinami tarifai, ar juos pasikeisti turiu pats?

Nesijaudinkite – paslaugų tarifų jums koreguoti nereikia! Paslaugų teikėjai naujausius tarifus pateikia mums ir mes juos atnaujiname.

Kada geriausia deklaruoti skaitiklių rodmenis?

Skaitiklių rodmenis deklaruokite prieš atliekant mokėjimą, kai jau yra suformuota sąskaita. Sąskaitos ruošiamos iki kiekvieno mėnesio 15-os dienos. Apie paruoštą sąskaitą jus informuosime elektroniniu paštu ir SMS žinute (jeigu esate užsisakę SMS asistento paslaugą).