Konsultantas neprisijungęs

Klauskite!

Nesidrovėkite klausti ar prašyti pagalbos – padėsime kiek galėdami! Esame pasiekiami darbo dienomis nuo 8:00 iki 18:00.

Konsultantas prisijungęs

Laukiame jūsų sutikimo

Svetainėje ir mobilioje programėlėje naudojame slapukus (angl. cookies), kurie padeda užtikrinti galimybę naršyti toliau, įsiminti naršymo patirtį, geriau suprasti lankytojų lūkesčius, analizuoti tendencijas ir tobulinti paslaugą. Duotą sutikimą dėl slapukų galima bet kada pakeisti interneto naršyklės nustatymuose.

Dažniausiai užduodami klausimai

SKAITIKLIAI

Kaip deklaruoti skaitiklių rodmenis?

Viskas paprasta! Užpildykite skaitiklių reikšmes „Nuo“ ir „Iki“ esančias prie paslaugų teikėjų sąskaitos lange ir viskas. Duomenys išsisaugos, o kitą mėnesį užteks įvesti tik „Iki“ reikšmę. Tik tiek!

Būste pakeitė skaitiklius, kaip juos deklaruoti ir apmokėti?

Jeigu buvo pakeisti skaitikliai, einamąjį mėnesį deklaruokite senojo skaitiklio duomenis, kurie nurodyti skaitiklių keitimo akte. Kitą mėnesį pats paslaugos teikėjas pateiks pradinį naujo skaitiklio rodmenį.

Kaip žinoti – kur kurio skaitiklio rodmenis reikia įvesti, kai jų yra ne vienas?

Savo sąskaitoje galite informaciją koreguoti ir pasikeisti skaitiklio pavadinimą taip, kad būtų lengva atskirti! Tik paspauskite ikonėlę , esančią prie paslaugos teikėjo pavadinimo, ir kiekvienam skaitikliui susikurkite unikalų pavadinimą.

Ką daryti, jeigu AB „Vilniaus šilumos tinklai“ skaitiklių rodmenis nuskaito nuotoliniu būdu?

Jei AB „Vilniaus šilumos tinklai“ skaitiklių rodmenis nuskaito nuotoliniu būdu, sąskaitos lange prie paslaugos teikėjo paspauskite ikoną ir pakeiskite skaitiklių nustatymus. Viskas, sąskaitos lange skaitiklių rodmenų deklaruoti nebeprašysime!

Ką daryti, jei praėjusį mėnesį deklaravau per didelį vandens skaitiklio rodmenį?

Kadangi deklaracija buvo atlikta praėjusį mėnesį, paslaugos teikėjas šio mėnesio sąskaitoje jau paskaičiavo mokėtiną sumą už deklaruotą suvartojimą. Šiuo atveju reikėtų kreiptis į paslaugos teikėją, kad atliktų perskaičiavimą, tuomet kitą mėnesį teikėjas pateiks teisingą skaitiklio „Nuo“ rodmenį.

Kodėl pateikti visai kitokie vandens skaitiklio „Nuo“ rodmenys, nei deklaravau praėjusį mėnesį?

Jeigu pateikti kitokie skaitiklių rodmenys, nei deklaravote praėjusį mėnesį, tikėtina kad buvo atlikta skaitiklių patikra ir paslaugos teikėjas pateikė būtent tokius rodmenis, kokius nurašė patikros metu. Nesijaudinkite. Jums nieko koreguoti nereikia. Tiesiog deklaruokite nuo tokių rodmenų, kokie yra pateikti.

Kodėl visi skaitiklių „Nuo“ rodmenys pateikti tokie patys, kaip ir praėjusį mėnesį, nors tikrai juos pateikiau ir apmokėjau?

Taip galėjo nutikti tuo atveju, jeigu sąskaitą apmokėjote pavėluotai (paskutinę mėnesio dieną ar prasidėjus naujam mėnesiui). Kreipkitės į mus ir galėsime pakoreguoti elektros bei dujų rodmenis. Vandens skaitikliui „Nuo“ rodmenų koreguoti nereikia, nes teikėjai pavėluotos deklaracijos nepriima, tad už praėjusį mėnesį nepriskaičiuos mokėtinos sumos, o šį mėnesį teks deklaruoti už abu mėnesius.

Kad nekiltų nesklandumų, visuomet rekomenduojame sąskaitą apmokėti iki 27-os mėnesio dienos!

Kodėl negaliu deklaruoti elektros rodmenų?

Nuvykite nerimą ir įsitikinkite, ar jums tikrai reikia deklaruoti elektros rodmenis. Paprastai klientai negali deklaruoti UAB „Ignitis“ (elektra) skaitiklių rodmenų, kai dar neįrengtas elektros skaitiklis. Tuomet užtenka apmokėti elektros sąskaitą, pateiktą už bendrąsias namo reikmes.

Rodmenų deklaravimo laukelių nematysite ir tuomet, jeigu jums įrengtas automatizuotas skaitiklis ir rodmenys nuskaitomi automatiškai.

Jeigu šiam elektros energijos teikėjui atsiskaitote už elektrą pagal vidurkį, jums taip pat nereikia deklaruoti skaitiklio rodmenų. Žinoma, nieko baisaus nenutiks, jeigu netyčia juos deklaruosite – tiesiog kitą mėnesį gausite paskaičiuotą mokėtiną sumą už tikslų deklaruotą suvartojimą. Jeigu kitus kartus vėl nedeklaruosite rodmenų, mokėtina suma ir vėl bus pateikta pagal vidutinį jūsų elektros suvartojimą.

Vienintelis atvejis, kada skaitiklių rodmenis tikrai reikia deklaruoti, bet tą padaryti galite tik elektros energijos teikėjo savitarnoje – kai su UAB „Ignitis“ (elektra) turite pasirašę vieną sutartį, kurioje įtraukti keli objektai. Persirašę sutartį ir į savo Viena sąskaita paskyrą įtraukę atskirų būstų mokėtojo kodus, galėsite patogiai deklaruoti skaitiklius ir už viską atsiskaityti vienu metu.

Elektros rodmuo „Nuo“ pateiktas neteisingas, nors praėjusį mėnesį apmokėjau laiku. Kodėl?

UAB „Ignitis“ (elektra) pateikia paskutinius užfiksuotus rodmenis, kuriuos deklaravote jūs arba po skaitiklio patikros nurašė ir patikslino paslaugos teikėjo atsiųstas inžinierius. Jeigu turite klausimų dėl rodmenų neatitikimų, susisiekite su elektros energijos teikėju.

Ar mokesčių platformoje VIENA SĄSKAITA automatiškai atnaujinami tarifai, ar juos pasikeisti turiu pats?

Nesijaudinkite – paslaugų tarifų jums koreguoti nereikia! Paslaugų teikėjai naujausius tarifus pateikia mums ir mes juos atnaujiname.

Kada geriausia deklaruoti skaitiklių rodmenis?

Skaitiklių rodmenis deklaruokite prieš atliekant mokėjimą, kai jau yra suformuota sąskaita. Sąskaitos ruošiamos iki kiekvieno mėnesio 15-os dienos. Apie paruoštą sąskaitą jus informuosime elektroniniu paštu ir SMS žinute (jeigu esate užsisakę SMS asistento paslaugą).