Konsultantas neprisijungęs

Klauskite!

Nesidrovėkite klausti ar prašyti pagalbos – padėsime kiek galėdami! Esame pasiekiami darbo dienomis nuo 8:00 iki 18:00.

Konsultantas prisijungęs

Dažniausiai užduodami klausimai

TEIKĖJŲ VALDYMAS

Kaip paskyroje įsitraukti/pašalinti paslaugų teikėjus?

Paslaugų teikėjus lengvai įsitrauksite vos prisijungę prie paskyros ir paspaudę mygtuką „+Pridėti teikėją“. Pašalinti galėsite taip pat paprastai – paspaudus šiukšliadėžės ikonėlę prie pasirinkto paslaugos teikėjo.

Ką daryti, jeigu nerandate reikiamo paslaugos teikėjo?

Parašykite mums el. paštu info@vienasaskaita.lt arba Kontaktų skiltyje ir mes paraginsime paslaugos teikėją tapti mūsų partneriu, kad galėtumėte visas savo sąskaitas apmokėti vienu pavedimu.

Ką daryti, jeigu prie paslaugos teikėjo matau tik tuščią laukelį, kuriame nėra mokėtinos sumos?

Gali būti kad paslaugos teikėjas dar nepateikė jūsų sąskaitos duomenų, bet jeigu sąskaitos lange matote užrašą „Suformuota“ – o eilutė vis dar tuščia, mokėtiną sumą reikės įvesti patiems.

Kodėl paslaugos teikėjas nepateikia duomenų?

Paslaugos teikėjai gali nepateikti duomenų dėl kelių priežasčių:

  • Kai sutartis su paslaugos teikėju yra sudaryta kito asmens vardu, nei nurodyta paskyroje. Vardas ir pavardė turi sutapti.
  • Paslaugos teikėjas įtrauktas neteisingu mokėtojo kodu. Paprasčiausiai jį pakoreguokite.
  • Esate užsisakęs elektroninę sąskaitą. Jeigu norite, kad duomenys būtų teikiami, reikia atsisakyti elektroninės sąskaitos.
  • Gali būti kad paslaugos teikėjas yra neteisingas arba neegzistuojantis. Pamėginkite jį pašalinti ir įsitraukti paslaugos teikėją iš naujo.

Kodėl negaliu įtraukti antro „Ignitis”, UAB (elektra) mokėtojo kodo, kai abu kartus noriu atsiskaityti už elektrą?

Norėdami vienoje paskyroje apmokėti kelių skirtingų būstų, kitų patalpų elektros sąskaitas, turite į paskyrą įtraukti tikslų kito objekto adresą ir tik tada pridėti antrą elektros energijos teikėją. Taip yra todėl, kad kiekvienam adresui yra suteikiamas unikalus elektros mokėtojo kodas ir jo negalima įtraukti į paskyrą, jeigu paskyroje parinktas ir teikėjo sistemoje įvestas adresas nesutampa. Jums tereikia paspausti mygtuką „+Pridėti būstą“ ir suvedus naują adresą įtraukti šiam adresui paskirtą mokėtojo kodą.

Nebijokite vienoje paskyroje turėti kelis būstus! Vienos sąskaitos paslaugos kaina nuo įtrauktų būstų skaičiaus nepriklauso ir ji keičiasi tik tuomet, kai vieno būsto adresu įsitraukiate daugiau nei tris paslaugų teikėjus ar užsisakote papildomų paslaugų.

Paslaugų teikėjų sąraše nerandu namo bendrijos ir negaliu jos įsitraukti į savo sąskaitą. Ką man daryti?

Paraginkite bendrijos pirmininką susisiekti su mumis ir sutarsime dėl bendradarbiavimo. Tuomet ne tik jūs, bet ir jūsų kaimynai galės patogiai sumokėti ir bendrijos mokesčius. Pirmininkui užteks susisiekti su mumis, užpildyti sutikimą ir jeigu neįsivels klaidų, per 5 darbo dienas įtrauksime bendriją į teikėjų sąrašus. Daugiau informacijos bendrijos pirmininkas gali rasti mūsų svetainės skiltyje „Partneriams“.

Paskyroje turiu tokių paslaugų teikėjų, kuriuos vis supainioju. Kaip to išvengti?

Pasinaudokite galimybe pavadinti paslaugų teikėjus taip, kaip jums lengviau atsiminti! Pasirinkę pieštuko ikoną, esančią prie Paslaugos teikėjo pavadinimo, galite redaguoti informaciją ir susikurti unikalų pavadinimą.

Kodėl užsisakius jūsų paslaugą, negaliu prisijungti prie paslaugų teikėjų savitarnos svetainių?

Susikūrę paskyrą mokesčių platformoje VIENA SĄSKAITA sutinkate, kad paslaugų teikėjai duomenis apie jūsų mokesčius siųs mums ir kai kuriais atvejais jų neteiks savo savitarnos svetainėse, nesiųs el. paštu ar kitais jums įprastais būdais. Visa paslaugų teikėjų pateikiama informacija jus pasieks naujoje VIENA SĄSKAITA paskyroje ir jums nereikės jungtis prie kitų sistemų!