Konsultantas neprisijungęs

Klauskite!

Nesidrovėkite klausti ar prašyti pagalbos – padėsime kiek galėdami! Esame pasiekiami darbo dienomis nuo 8:00 iki 18:00.

Konsultantas prisijungęs

Sąskaitos draudimas

Jeigu negalėsite dirbti dėl ligos, nelaimingo atsitikimo ar praradę darbą ne savo iniciatyva, šis draudimas jus apsaugos nuo rūpesčio, kaip apmokėti sąskaitas, už kurias paprastai atsiskaitote „Viena sąskaita“ paskyroje.

  • Netekus nuolatinių pajamų, draudimas galės kas mėnesį, jeigu reikės net iki pusės metų, už jus apmokėti sąskaitas, pateikiamas „Viena sąskaita“ platformoje.
  • Mėnesinės draudimo išmokos suma bus apskaičiuojama atsižvelgiant į tai, koks bus šioje paskyroje, prie pasirinkto būsto, apmokėtų 3 mėnesių sąskaitų vidurkis.
  • Sąskaitas už jus draudimas apmokės tais atvejais, kai būsite nedirbę dėl ligos, nelaimingo atsitikimo ar prarasto darbo ilgiau nei 30 dienų.
  • Sumos, kurią už jūsų sąskaitas sumokės draudimas, jums nereikės grąžinti net ir tuomet, kai aplinkybės pasitaisys.
  • Kad įsigaliotų draudimo apsauga jums tereikia pasirinkti „Viena sąskaita“ paslaugos planą „Maksimalus“ ir sumokėti plano mokestį. Kol galios paslaugos planas, tol galios ir jūsų pasirinkta draudimo apsauga.

Draudimo apsauga taikoma, jeigu:

  • Jūsų nuolatinė gyvenamoji vieta yra Lietuvoje.
  • Esate vyresnis nei 18 arba jaunesnis nei 65 metų amžiaus.
  • Esate asmuo, dirbantis ne mažiau kaip 25 valandas per savaitę ir ne trumpiau kaip 6 mėnesius pagal neterminuotą darbo sutartį.
  • Dirbate savarankiškai pagal individualią veiklą.

Draudimo išmokos dydžio paskaičiavimas:

Vidutinės paskutinių 3 mėnesių išlaidos per mėnesį Maksimali mėnesinė išmoka*
< 100 € 100 €
100.01 € - 150 € 150 €
150.01 € - 200 € 200€
> 200 € 250€

*Draudimas padengia mokėjimus „Viena sąskaita“ platformoje, kurie yra ne didesni, nei ši paskaičiuota maksimali išmokos suma. Pavyzdžiui, jeigu sąskaitos suma bus mažesnė – draudimas tokio dydžio išlaidas ir padengs, jeigu paskyroje paruoštų sąskaitų bendra suma bus didesnė – draudimas padengs maksimalią sumą, kuri buvo paskaičiuota, tačiau ne visais atvejais tai padengs visą sumą, kurią teks sumokėti už mokesčius. Skirtumas tarp paruoštos sąskaitos ir išmokėtos klientui taip pat nėra nepervedamas.

Draudimo užsakymas ir galiojimas:

  • Draudimą galite užsakyti, pasirinkdami „Viena sąskaita“ paslaugos planą „Maksimalus“ ir nurodydami pasirinktą draudimo apsaugą.
  • Draudimas įsigalioja tada, kai apmokate „Viena sąskaita“ paslaugos planą „Maksimalus“ ir sulaukiate draudimo sertifikato. Draudimo sertifikato ir patvirtinimo apie draudimo įsigaliojimą gali tekti laukti dieną ar daugiau. Taip yra todėl, kad įmoka už paslaugos planą mes gauname tik kitą darbo dieną, ir tik patikrinę informaciją, paruošiame draudimo sertifikatą. Dėl draudimo sertifikato kreipkitės tuomet, jeigu jo nebūsite gavę ilgiau kaip dvi darbo dienos po atlikto mokėjimo.
  • Įsigaliojus draudimui, apie tai atskirai jus informuosime SMS žinute ir atsiųsime patvirtinimą į paskyrą.
  • Draudimo sertifikatą ir kitus dokumentus, pirmą kartą po paslaugos užsakymo, jums išsiųsime el. paštu, kuris bus nurodytas paslaugos užsakymo metu.
  • Draudimo apsauga galios kol jūsų paskyroje bus aktyvus „Viena sąskaita“: paslaugos planas „Maksimalus“ ir kol reguliariai gausime įmokas už šį paslaugos planą.
  • Jeigu bent vieną mėnesį neatsiliksite mokėjimo už „Viena sąskaita“ paslaugos planą „Maksimalus“ iki mėnesio paskutinės dienos, draudimas bus atšauktas, o paslaugos planas bus pakeistas į kitą planą.
  • Jeigu dėl pavėluotos įmokos bus atšauktas planas „Maksimalus“ ir nutrauktas draudimo galiojimas, 3 mėnesius neturėsite galimybės užsisakyti šios paslaugos iš naujo.
  • Draudimo sertifikatas – visada bus jūsų Viena sąskaita paskyroje, o nutikus draudiminiam įvykiui visus dokumentus pateikti ir įvykį registruoti reikia vienasaskaita@ops24.eu arba +370 523 06555.

Draudimo dokumentai, su kuriais reikia susipažinti užsakant draudimo paslaugą: