Jeigu negalėsite dirbti dėl ligos, nelaimingo atsitikimo ar praradę
darbą ne savo iniciatyva, šis draudimas jus apsaugos nuo rūpesčio,
kaip apmokėti sąskaitas, už kurias paprastai atsiskaitote „Viena
sąskaita“ paskyroje.
-
Netekus nuolatinių pajamų, draudimas galės kas mėnesį, jeigu
reikės net iki pusės metų, už jus apmokėti sąskaitas, pateikiamas
„Viena sąskaita“ platformoje.
-
Mėnesinės draudimo išmokos suma bus apskaičiuojama atsižvelgiant į
tai, koks bus šioje paskyroje, prie pasirinkto būsto, apmokėtų 3
mėnesių sąskaitų vidurkis.
-
Sąskaitas už jus draudimas apmokės tais atvejais, kai būsite
nedirbę dėl ligos, nelaimingo atsitikimo ar prarasto darbo ilgiau
nei 30 dienų.
-
Sumos, kurią už jūsų sąskaitas sumokės draudimas, jums nereikės
grąžinti net ir tuomet, kai aplinkybės pasitaisys.
-
Kad įsigaliotų draudimo apsauga jums tereikia pasirinkti „Viena
sąskaita“ paslaugos planą „Maksimalus“ ir sumokėti plano mokestį.
Kol galios paslaugos planas, tol galios ir jūsų pasirinkta
draudimo apsauga.
Draudimo apsauga taikoma, jeigu:
- Jūsų nuolatinė gyvenamoji vieta yra Lietuvoje.
- Esate vyresnis nei 18 arba jaunesnis nei 65 metų amžiaus.
-
Esate asmuo, dirbantis ne mažiau kaip 25 valandas per savaitę ir
ne trumpiau kaip 6 mėnesius pagal neterminuotą darbo sutartį.
- Dirbate savarankiškai pagal individualią veiklą.
Draudimo išmokos dydžio paskaičiavimas:
Vidutinės paskutinių 3 mėnesių išlaidos per mėnesį |
Maksimali mėnesinė išmoka* |
< 100 € |
100 € |
100.01 € - 150 € |
150 € |
150.01 € - 200 € |
200€ |
> 200 € |
250€ |
*Draudimas padengia mokėjimus „Viena sąskaita“ platformoje, kurie
yra ne didesni, nei ši paskaičiuota maksimali išmokos suma.
Pavyzdžiui, jeigu sąskaitos suma bus mažesnė – draudimas tokio
dydžio išlaidas ir padengs, jeigu paskyroje paruoštų sąskaitų bendra
suma bus didesnė – draudimas padengs maksimalią sumą, kuri buvo
paskaičiuota, tačiau ne visais atvejais tai padengs visą sumą, kurią
teks sumokėti už mokesčius. Skirtumas tarp paruoštos sąskaitos ir
išmokėtos klientui taip pat nėra nepervedamas.
Draudimo užsakymas ir galiojimas:
-
Draudimą galite užsakyti, pasirinkdami „Viena sąskaita“ paslaugos
planą „Maksimalus“ ir nurodydami pasirinktą draudimo apsaugą.
-
Draudimas įsigalioja tada, kai apmokate „Viena sąskaita“ paslaugos
planą „Maksimalus“ ir sulaukiate draudimo sertifikato. Draudimo
sertifikato ir patvirtinimo apie draudimo įsigaliojimą gali tekti
laukti dieną ar daugiau. Taip yra todėl, kad įmoka už paslaugos
planą mes gauname tik kitą darbo dieną, ir tik patikrinę
informaciją, paruošiame draudimo sertifikatą. Dėl draudimo
sertifikato kreipkitės tuomet, jeigu jo nebūsite gavę ilgiau kaip
dvi darbo dienos po atlikto mokėjimo.
-
Įsigaliojus draudimui, apie tai atskirai jus informuosime SMS
žinute ir atsiųsime patvirtinimą į paskyrą.
-
Draudimo sertifikatą ir kitus dokumentus, pirmą kartą po paslaugos
užsakymo, jums išsiųsime el. paštu, kuris bus nurodytas paslaugos
užsakymo metu.
-
Draudimo apsauga galios kol jūsų paskyroje bus aktyvus „Viena
sąskaita“: paslaugos planas „Maksimalus“ ir kol reguliariai
gausime įmokas už šį paslaugos planą.
-
Jeigu bent vieną mėnesį neatsiliksite mokėjimo už „Viena sąskaita“
paslaugos planą „Maksimalus“ iki mėnesio paskutinės dienos,
draudimas bus atšauktas, o paslaugos planas bus pakeistas į kitą
planą.
-
Jeigu dėl pavėluotos įmokos bus atšauktas planas „Maksimalus“ ir
nutrauktas draudimo galiojimas, 3 mėnesius neturėsite galimybės
užsisakyti šios paslaugos iš naujo.
-
Draudimo sertifikatas – visada bus jūsų Viena sąskaita paskyroje,
o nutikus draudiminiam įvykiui visus dokumentus pateikti ir įvykį
registruoti reikia
vienasaskaita@ops24.eu
arba +370 523 06555.
Draudimo dokumentai, su kuriais reikia susipažinti užsakant
draudimo paslaugą: