Konsultantas neprisijungęs

Klauskite!

Nesidrovėkite klausti ar prašyti pagalbos – padėsime kiek galėdami! Esame pasiekiami darbo dienomis nuo 8:00 iki 18:00.

Konsultantas prisijungęs

Dažniausiai užduodami klausimai

MANO KAUNAS SĄSKAITOS

Kodėl sąskaitas gavau viename centro „Mano Kaunas“ voke?

Bendra sąskaita siunčiama kauniečių aptarnavimo centro „Mano Kaunas“ iniciatyva, kad Jums netektų laukti atskirų sąskaitų, siunčiamų skirtingu metu. Todėl bendrovių „Kauno energija“, „Kauno butų ūkis“, „Kauno švara“, „Kauno vandenys“, „Kauno miesto paslaugų centras“ vienu adresu teikiamų paslaugų sąskaitos sudedamos į vieną voką ir išsiunčiamos Jums! Šių paslaugų teikėjų sąskaitos siunčiamos ir paštu, ir pateikiamos interneto mokesčių platformoje www.vienasaskaita.lt, kad galėtumėte bet kada jas visas matyti vienu metu ir vienoje vietoje.

Kaip žinoti, ar gavau man skirtą sąskaitą, kai ant jos nėra vardo ir pavardės?

Centro „Mano Kaunas“ siunčiamose sąskaitose pateikiamas tik būsto adresas be vardo ir pavardės. Tokia sąskaita turi tokią pačią juridinę galią kaip ir sąskaitos su pateiktu vardu bei pavarde, tokias sąskaitas apmokėti privaloma kaip ir anksčiau. Jeigu abejojate, ar pateikta sąskaita iš tiesų skirta Jums, patikrinkite mokėtojo kodą. Jeigu jis sutampa su mokėtojo kodu, kuris būdavo nurodytas ant ankstesnių sąskaitų, – sąskaita iš tiesų adresuota Jums. Jeigu kyla klausimų, kreipkitės į centro „Mano Kaunas“ Klientų aptarnavimo skyrių. Tiesiog nuo šiol sąskaita už paslaugas pateikiama nurodytu adresu, o ne asmeniui.

Ką daryti, jeigu negavau bendrovių „Kauno energija“, „Kauno butų ūkis“, „Kauno švara“, „Kauno vandenys“, „Kauno miesto paslaugų centras“ sąskaitos ar sąskaitų?

Pirmiausia patikrinkite pašto dėžutę, gal visgi joje yra centro „Mano Kaunas“ vokas su šių teikėjų sąskaitomis viduje, nes šių paslaugų teikėjų sąskaitos atskirai NĖRA SIUNČIAMOS! Nepamirškite, kad ant sąskaitos turi būti tik būsto adresas be vardo ir pavardės.
Jeigu pašto dėžutė tuščia, prisiminkite, ar buvote prisijungę prie mokesčių platformos www.vienasaskaita.lt ir ar sutikote, kad popierinės sąskaitos Jums nebūtų siunčiamos, o jas visas gautumėte tik internetu? Jeigu taip, prisijunkite prie platformos ir sąskaitas matysite paskyroje. Jeigu norėsite gauti ir popierines sąskaitas, keliaukite į paskyros nustatymus, pasirinkite skiltį „Mano Kaunas“ paslaugos ir pažymėkite, kad pageidaujate gauti paštu siunčiamas paslaugų teikėjų sąskaitas.
Jeigu pašto dėžutėje voko iš centro „Mano Kaunas“ nėra ir nebuvote prisijungę prie mokesčių platformos internete, skambinkite telefonu 8 800 20 000 arba kreipkitės į kauniečių aptarnavimo centrą.

Kaip gausiu sąskaitas dabar, jeigu iki šiol gaudavau elektronines sąskaitas?

Nuo šiol Kauno miesto savivaldybės komunalinių įmonių sąskaitos bus sukeltos į partnerių platformą www.vienasaskaita.lt, o tuo elektroninio pašto adresu, kuriuo gaudavote elektronines sąskaitas, sulauksite laiško su prisijungimo informacija. Savitarnos paskyroje matysite pateiktas paslaugų teikėjų sąskaitas, jų detalizaciją ir galėsite visiems tiekėjams atsiskaityti vienu kartu. Platformoje www.vienasaskaita.lt paslauga teikiama NEMOKAMAI, kai atsiskaitote tik už AB „Kauno energija“, UAB „Kauno butų ūkis“, UAB „Kauno švara“, UAB „Kauno vandenys“ ir UAB „Kauno miesto paslaugų centras“ teikiamas paslaugas.

Kada gausiu popierines „Mano Kaunas“ sąskaitas?

Šios sąskaitos yra paruošiamos mėnesio viduryje ir paprastai pasiekia klientus iki 21 dienos (diena gali keistis nuo mėnesyje išsidėsčiusių dienų, jei pvz. įsiterpia savaitgaliai ar šventinės dienos). Jeigu po minėtos dienos pašto vis dar nėra „Mano Kaunas“ sąskaitos, skambinkite telefonu 8 800 20 000 arba kreipkitės į kauniečių aptarnavimo centrą. Pakartotinė sąskaita pristatoma per 5 darbo dienas.

Ar galiu už paslaugas atsiskaityti paslaugų teikėjų savitarnos paskyrose?

Nors laikinai tokia galimybė yra, mes rekomenduojame jungtis prie www.vienasaskaita.lt paskyros ir ten pateikti duomenis, atlikti mokėjimus. Kai Jūsų paskyroje yra tik šie paslaugų teikėjai: AB „Kauno energija“, UAB „Kauno butų ūkis“, UAB „Kauno švara“, UAB „Kauno vandenys“ ir UAB „Kauno miesto paslaugų centras“ ir nesate užsisakę jokių papildomų paslaugų, Jums platformoje www.vienasaskaita.lt paslauga teikiama NEMOKAMAI.

Kur kreiptis, jeigu turiu klausimų dėl centro „Mano Kaunas“ atsiųstų sąskaitų?

Visais atvejais, kai turite klausimų dėl sąskaitų pateikimo, informacijos jose, atsiskaitymo ir kt., kreipkitės į kauniečių aptarnavimo centrą „Mano Kaunas“ tel. 8 800 20 000. Esame pasiruošę padėti! Kreipkitės net ir tais atvejais, jeigu turite klausimų dėl prisijungimo prie partnerių platformos www.vienasaskaita.lt.

Kur galiu apmokėti centro „Mano Kaunas“ pateiktas sąskaitas?

Atsiskaityti galite įprastai fizinėse įmokų priėmimo vietose, internetu bei NEMOKAMAI Jums skirtoje partnerių platformoje www.vienasaskaita.lt ar svetainėje http://mano.kaunas.lt paspaudę mygtuką „Sąskaitų apmokėjimas“. Čia prisijungę galėsite matyti paslaugų teikėjų pateiktas sąskaitas ir jiems visiems atsiskaityti vienu kartu! Prisijungimo prie mokesčių platformos duomenys pateikiami kartu su kasmėnesinėmis sąskaitomis tame pačiame voke.

Kiek kainuoja bendros centro „Mano Kaunas“ sąskaitos pateikimas?

Centro „Mano Kaunas“ komunalinių paslaugų įmonių sąskaitos klientams pateikiamos NEMOKAMAI, taip pat suteikiama nauja galimybė jas apmokėti platformoje www.vienasaskaita.lt NEMOKAMAI. Mokestis už atsiskaitymą grynųjų pinigų priėmimo vietose ar atliekant pavedimą priklauso nuo įmokų surinkėjų taikomos kainodaros.

Kaip prisijungti ir apmokėti centro „Mano Kaunas“ surinktas sąskaitas mokesčių platformoje internete?

Tai paprasta. Junkitės prie partnerių platformos www.vienasaskaita.lt arba svetainės http://mano.kaunas.lt, spauskite mygtuką „Sąskaitų apmokėjimas“, suveskite prisijungimo duomenis, kuriuos rasite pateiktus viename voke su sąskaitomis. Prisijungimo duomenys nurodyti tame pačiame sąskaitos lape kaip ir Jūsų būsto adresas! Prisijunkite ir galėsite atsisakyti popierinių sąskaitų, matyti visas sąskaitas internete vienoje vietoje ir atsiskaityti už paslaugas vienu kartu. Juk smagu, kad internete paslaugos teikiamos be darbo valandų!

Nepavyksta prisijungti prie platformos www.vienasaskaita.lt? Pamečiau prisijungimo duomenis, ką daryti?

Jeigu nepavyksta prisijungti ar nerandate prisijungimo duomenų, kuriuos siuntėme popierinėje sąskaitoje ar el. paštu, susisiekite su centro „Mano Kaunas“ Klientų aptarnavimo skyriumi tel. 8 800 20 000 ir rinkitės konsultaciją mokesčių platformoje www.vienasaskaita.lt.

Kiek kainuos centro „Mano Kaunas“ pateikiamas sąskaitas apmokėti partnerių platformoje?

Atsiskaitant už Kauno miesto savivaldybės komunalinių įmonių sąskaitas partnerių platformoje www.vienasaskaita.lt netaikomas paslaugos administravimo mokestis, kai apmokate sąskaitas tik šių paslaugų teikėjų: AB „Kauno energija“, UAB „Kauno butų ūkis“, UAB „Kauno švara“, UAB „Kauno vandenys“, UAB „Kauno miesto paslaugų centras“. Jeigu Jūsų bankas neapmokestina bankinio pavedimo, sąskaitų apmokėjimas jums nieko NEKAINUOJA! Be to, į savo paskyrą galite įsitraukti ir visus kitus paslaugų teikėjus, kuriems atsiskaitote periodiškai. Daugiau apie paslaugos teikimo sąlygas sužinosite paskyroje. Įsitikinkite, kaip patogu, kai visiems teikėjams galima atsiskaityti vienu kartu.

Ką daryti, jeigu noriu gauti atskirai siunčiamas sąskaitas, kaip gaudavau anksčiau?

Siųsdami sąskaitas vienu metu viename voke, siekiame ne tik palengvinti sąskaitų pristatymą, bet ir sumažinti popierinės spaudos kiekį, todėl gauti sąskaitas atskirai galimybės nėra. Kiekvienas sutaupytas popieriaus lapas ar popierinės sąskaitos atsisakymas ir prisijungimas prie mokesčių platformos www.vienasaskaita.lt internete Jums bus tik mažytis pokytis, bet visiems gyventojams kartu – galimybė pastebimai prisidėti prie gamtos išteklių saugojimo. Siekime to vieningai drauge.

Ar galiu nesinaudoti platformos www.vienasaskaita.lt paslaugomis?

Jeigu neturite galimybės už paslaugas atsiskaityti internetu, rinkitės kitus atsiskaitymo būdus. O jeigu dvejojate, ar bus patogu – siūlome išbandyti ir įsitikinti. Atsisakyti paslaugos ir rinktis kitus atsiskaitymo būdus visada galėsite susisiekę su centro „Mano Kaunas“ Klientų aptarnavimo skyriumi.

Ką daryti, jeigu šiuo metu naudojuosi mokesčių platforma www.vienasaskaita.lt?

Centro „Mano Kaunas“ ir mokesčių platformos www.vienasaskaita.lt klientai, kurie atsiskaito tik šiems paslaugų teikėjams: AB „Kauno energija“, UAB „Kauno butų ūkis“, UAB „Kauno švara“, UAB „Kauno vandenys“, UAB „Kauno miesto paslaugų centras“, paslauga naudojasi NEMOKAMAI, todėl nieko keisti nereikia. Tiesiog atsiskaitykite patogiai, kaip esate įpratę. Kitais atvejais, jeigu įtraukiate ir kitų paslaugų teikėjų, kainodara priklauso nuo paslaugų teikėjų skaičiaus.

Ar nepažeidžiamas asmens duomenų apsaugos reglamentas, kai paslaugų teikėjai, klientų aptarnavimo centras „Mano Kaunas“ ir mokesčių platforma „Viena sąskaita“ keičiasi duomenimis apie mano įmokas?

Vadovaujantis Bendruoju asmens duomenų apsaugos reglamentu (BDAR) šios bendradarbiaujančios įmonės turi teisę keistis duomenimis, kurie yra būtini kokybiškam paslaugos teikimui užtikrinti. Informacija apie jus perduodama tik ta, kuri tiesiogiai susijusi su paslaugos teikimu, o patys duomenys perduodami imantis visų saugumo priemonių ir prisiimant visą būtiną atsakomybę dėl tyčinio ar netyčinio jų paviešinimo.