Konsultantas neprisijungęs

Klauskite!

Nesidrovėkite klausti ar prašyti pagalbos – padėsime kiek galėdami! Esame pasiekiami darbo dienomis nuo 8:00 iki 18:00.

Konsultantas prisijungęs

Ar žinai?

Kaip sąskaitos ir būsto draudimai gali padėti išvengti finansinių sunkumų?

2022-04-28

Prieš porą mėnesių specializuota mokėjimų platforma „Viena sąskaita“ savo klientams pasiūlė dvi naujas draudimo paslaugas – sąskaitos draudimą ir būsto valdytojo civilinės atsakomybės draudimą. Paslaugas jau įsigiję „Viena sąskaita“ klientai teigia, kad užsakymas buvo ypač paprastas ir šiandien jie jaučiasi ramiau dėl priimto sprendimo valdyti savo šeimos finansines rizikas.

Dviejų vaikų mama: draudimas yra mažiausia, ką galiu padaryti, kad apsaugočiau šeimą

„Šeimoje auginame du vaikus, tad mūsų svarbiausia pareiga yra pasirūpinti jų ir savo saugumu. Sąskaitos draudimas yra vienas būtų tai padaryti: praradus pajamų šaltinį galėtume būti tikri, kad nereikės jaudintis, kaip sumokėti sąskaitas už elektrą, vandenį, šildymą. Juk nei vienas nuo to nesame apsaugotas“, – pasakoja „Viena sąskaita“ klientė Eglė.

Moteris „Viena sąskaita“ naudotis pradėjo prieš kiek daugiau nei metus: „Aš nuoširdžiai susimąstau, kur mes buvome anksčiau? Iki tol einamąsias sąskaitas mokėdavome skirtingais būdais: dalį – elektroniniame banke, kitą dalį – paslaugų tiekėjų svetainėse, kas nebuvo patogu. „Viena sąskaita“ panašiai kaip indaplovė, siurblys-robotas ar skalbimo mašina – neblogai gyveni ir jos neturėdamas, bet kai pabandai, nesupranti, kaip galėjai gyventi iki tol“.

Pasakodama apie draudimo paslaugų užsakymą Eglė prisipažįsta, kad iki šiol drausdavo tik būstą, bet pamačiusi naują galimybę drausti kas mėnesį apmokamas sąskaitas, užsisakė ir šią apsaugą. Pašnekovė stebėjosi, kaip buvo lengva įsigyti šiuos draudimus: „Būdavau įpratusi būsto draudimą užsisakyti per draudimo brokerius, neretai dvi-tris dienas užtrukdavo gauti draudimo polisą, kol pavykdavo susiderinti visas draudimo sąlygas ir apmokėti gautą draudimo pasiūlymą. O platformoje „Viena sąskaita“ ir išsirinkti, ir apmokėti pavyko akimirksniu. Jau kitą dieną po įskaitytos įmokos į el. pašto dėžutę gavau laišką su draudimo polisu ir visais kitais dokumentais. Nereikėjo laukti kainos pasiūlymo, užtrukti susirašinėjant ar ieškoti papildomos informacijos kituose puslapiuose. Buvo labai paprasta, o genialumas juk tame ir slypi“, – teigia Eglė.

Įsigijusi sąskaitos ir būsto civilinės atsakomybės draudimus pašnekovė jaučiasi gerokai ramiau, nes gali padaryti viską, kas jos rankose, tam, kad išvengtų nenumatytų rizikingų situacijų: „Mėgstu būti viską apgalvojusi iš anksto. Pavyzdžiui, eidama su vaikais pasiimu atsarginių drabužėlių bei užkandžių, jei vaikai sušlaptų ar užtruktumėme ilgiau nei planuota. Su draudimu panašiai – nors ir neplanuojame užlieti žemiau gyvenančių kaimynų vandeniu ar netekti darbo, bet jei taip nutiktų, džiaugčiausi, kad ėmiausi prevencinių veiksmų ir iš anksto pasirūpinau galimomis rizikomis“.

Eglė atskleidė, kad paslaugų sąskaitos draudimą ji mato kaip saugumo pagalvę nutrūkus pajamų šaltiniui, o tokią pagalvę turėti išmokė pirmieji pandemijos metai. Pašnekovė teigia, kad yra ramesnė žinodama, kad netekus darbo šeimos sąskaitos būtų padengiamos draudimo net iki 6 mėnesių: „Tai mažiausia, ką galiu padaryti, kad apsisaugočiau nuo nereikalingo streso“.

Naujas platformos klientas įvertino gerą paslaugos kainą

„Viena sąskaita“ klientas Vidmantas prie platformos prisijungė visai neseniai, tik nuo Naujųjų metų. Kaip pats sako – tai padarė vedinas smalsumo, bet pamatęs, jog platformoje visos sąskaitos pateikiamos kaip ant delno, suprato, kad taps nuolatiniu klientu.

„Aš mėgstu statistiką, o „Viena sąskaita“ leidžia aiškiai matyti, kaip kas yra apskaičiuojama, kiek ir kur ko sunaudoju. Būtent dėl to kas mėnesį grįžtu čia mokėti visų mokesčių. Paslaugos planą su būsto civilinės atsakomybės draudimu užsisakiau tik šį mėnesį: ilgai ruošiausi tai padaryti, analizavau įvairių draudimo kompanijų pasiūlymus, bet vis nepriimdavau sprendimo. Pamatęs, kad „Viena sąskaita“ siūlo apdrausti būstą per jų platformą, paslaugos kaina yra prieinama, o procesas – itin paprastas, žinodamas kitas alternatyvas lengvai priėmiau sprendimą įsigyti draudimo paslaugą čia“, – pasakoja Vidmantas.

Iš pradžių vyras užsisakė planą tik su būsto valdytojo civilinės atsakomybės draudimu, bet susipažinęs su sąskaitos draudimo paslauga, užsisakė ir ją: „Kai tokia kaina, apsidrausti tikrai verta“.

„Viena sąskaita“ siūlo du draudimo paketus

Draudimo paslaugas platformoje www.vienasaskaita.lt klientai gali įsigyti savo paskyrose pasirinkdami paslaugos planą „Maksimalus“. Jį užsisakydami žmonės galės rinktis vieną iš dviejų draudimo paketų arba užsakyti abu draudimus.

Pirmąjį, būsto valdytojo civilinės atsakomybės draudimą, sudaro būsto valdytojo ir asmens civilinės atsakomybės draudimai. Kiekvieno draudimo išmokos suma gali padengti iki 9000 eurų žalas.

Antrasis, sąskaitos draudimas, gali apmokėti platformoje gaunamas sąskaitas susirgus, įvykus nelaimingam atsitikimui ar praradus darbą. Šis draudimas padengs net iki šešių mėnesių sąskaitas, kurias tiekėjai pateikia „Viena sąskaita“ platformoje. Kompensuojama vieno mėnesio sąskaitos suma gali siekti iki 250 eurų.

Taip pat klientams sudaroma galimybė įsigyti abu draudimo paketus pigiau.

Publikuota: delfi.lt