Informuojame, kad šioje svetainėje naudojami slapukai (angl. cookies). Sutikdami, paspauskite mygtuką „Sutinku“ arba naršykite toliau. Sužinoti daugiau.
Radote klaidą? Praneškite
Klauskite!
Konsultantas neprisijungęs

Klauskite!

Nesidrovėkite klausti ar prašyti pagalbos – padėsime kiek galėdami! Esame pasiekiami darbo dienomis nuo 8:00 iki 18:00.

Konsultantas prisijungęs

Ar žinai?

Kaip sumokėti už komunalines paslaugas? Instrukcija nuo A iki Z

2018-09-04

Pristatome vieną iš atsiskaitymo metodų, su kuriuo visas mėnesines sąskaitas galima apmokėti vienu bendru pavedimu.

  1. Registracija (pirmą kartą)

    Svetainėje Vienasąskaita.lt, spaudžiame centre esantį mygtuką „Registruotis”. Atsivertusioje lentelėje įvedame savo duomenis bei gyvenamosios vietos adresą.

  2. Komunalinių paslaugų tiekėjų pasirinkimas (pirmą kartą)

    Suvedus duomenis, sistema atveria langą, rodantį numanomus gyventojo komunalinių ir kitų mėnesio paslaugų tiekėjus. Pelyte pažymime tuos, kurie aptarnauja konkretų namų ūkį, o tada pirmą ir paskutinį kartą suvedame šių tiekėjų priskirtus mokėtojo kodus. Viskas – nuo šiol vietoje daugybės skirtingų mėnesio sąskaitų gausime vieną.

  3. Kitų tiekėjų pasirinkimas (pirmą kartą)

    Prisiregistravę prie Lietuvos banko licencijuotos sistemos, galime vienu pavedimu apmokėti ne tik komunalinius, bet ir kitus mėnesinius mokesčius – VMI, interneto ir mobiliojo ryšio operatoriams, saugos tarnyboms, darželiams bei kitiems paslaugų tiekėjams. Ši sistema vienintelė Lietuvoje sujungia beveik 2000 skirtingų paslaugų tiekėjų ir pati iš jų surenka sąskaitas, atnaujintus tarifus bei kitą informaciją.

  4. Atsiskaitymas už paslaugas (kas mėnesį)

    Užsiregistravę ir įvedę savo paslaugų tiekėjus, galime atsiversti sistemos paruoštą mėnesio sąskaitą ir joje suvesti naujausius skaitiklių rodmenis. Sistema pati sujungia ir susumuoja skirtingų tiekėjų mokėjimus į vieną sąskaitą, o tada paprašo pasirinkti, kokiu būdu norime atsiskaityti: naudodamiesi e-bankininkyste ar artimiausiame banke, Lietuvos pašte, skyriuose „Paypost“, Perlo terminaluose. Kiekvieno mėnesio atsiskaitymas gali būti pilnas arba dalinis, kada patys pasirenkame, kiek sumokėti. Svarbiausia – neužmiršti atlikti mokėjimo iki kiekvieno mėnesio 27 dienos, kad kitą mėnesį iš tiekėjų surinkti duomenys apie mūsų skaitiklių parodymus ir mokėjimo balansą būtų atnaujinti.

  5. Popierinė sąskaita

    Senovines atsiskaitymo sistemas pakeičianti Vienasąskaita.lt yra sukurta taip, kad nesudarytų keblumų ir tai daliai žmonių, kurie nesinaudoja kompiuteriu. Užsiregistravus prie sistemos ir pateikus prašymą (tai galima padaryti ir telefonu 8 700 77 007),  kas mėnesį  registruotu paštu gausime popierinę vieną sąskaitą. Tokiu atveju prisijungti prie kompiuterio nereikės: į popierinę sąskaitą beliks įrašyti naujausius skaitiklių rodmenis ir atlikti mokėjimą sena įprastine tvarka savo banko arba pašto skyriuje.

  6. Išlaidų sekimas ir sumažinimas

    Registracija sistemoje kiekvienam namų ūkiui suteikia papildomų galimybių. Čia visos mėnesio sąskaitos už paslaugas yra archyvuojamos. Sistemos funkcionalumai leidžia palyginti sezoninius mokėjimų pokyčius bei išlaidas tarp skirtingų tiekėjų.

  7. Konsultacijos

    Klausimų turintys gyventojai kviečiami konsultuotis telefonu (8 700 77 007), el.paštu info@vienasaskaita.lt  arba pasinaudoti svetainėje veikiančia pokalbių sistema: specialistai budi darbo dienomis nuo 8 iki 18 val.

    Vadovaujantis aukščiau pateikta instrukcija ir atsiskaitant už paslaugas sistemoje Vienasąskaita.lt, kiekvieną mėnesį galima sutaupyti 20 min. laiko, o atskirais atvejais – ir vieną-kitą eurą, nes visiems atsiskaitymams užteks vieno bendro pavedimo. Įpraskime gyventi patogiai.